dinsdag, januari 22, 2013

Ik dit jaar (slot)



Dit wordt een vervelend stukje omdat ik hier geen enkel nieuw idee ga verklappen. Wie slim is houdt hier dus op met lezen.

Natuurlijk ga ik gewoon door met schrijven en met het bedenken van nieuwe plannen. Ideeën genoeg. Zo ga ik in elk geval aan de slag met twee bijzondere mensen om een boek te maken over een... Nee, hier stop ik. Want er is alleen nog maar een plan en geen letter op papier.

En dan zijn er nog de MP's. MP's staan voor Megalomane Plannen. Met één plan ben ik al twee jaar bezig, het andere wat korter. De reden dat ik er nog niets over vertel is omdat ze nog maar 99% zeker zijn. Eigenlijk dacht ik een jaar geleden ook al dat één van de plannen 99% zeker doorging. Maar, zoals dat gaat bij MP's, heeft de uitwerking nogal wat voeten in de aarde. Er is in elk geval al wel veel gebeurd in de goede richting. Over een maand weet ik meer. Misschien dat ik er eind dit jaar iets over vertel...

Uiteraard zijn jullie, trouwe bloglezers, de eersten die er dan iets over te weten komen.



Geen opmerkingen: