dinsdag, november 13, 2012

De leukste wedstrijd van het jaar!


En als ik zeg dat we iets leuks gaan doen, dan gáán we ook iets leuks doen. Kijk op deze site: opascheptop.nl. Het is een opschepwedstrijd voor opa's en iedereen die denkt dat hij of zij zich opscheptechnischerwijs met een opa kan meten. Allemaal ter meerdere eer en glorie van ons boek 'Is dat alles?' natuurlijk.

Winnen kan op twee manieren. Of je maakt een filmpje van ongeveer een minuut, zet dat op Youtube en linkt het naar ons. Het beste filmpje wint een op maat geschreven opschepverhaal, ingelijst met een originele tekening van Kees de Boer. Of je doet mee op Twitter of Facebook en stuurt een kort opscheptekstje dat wij, als het goed genoeg is, delen of retweeten. De beste tekst wint een boekenpakket ter waarde van 150 euro en een originele tekening van Kees de Boer.


3 opmerkingen:

Bernadette Panken; gottmer uitgeversgroep zei

Als vertegenwoordigster van Gottmer ga ik deze leuke wedstrijd vooral in boekwinkels bekend maken maar daarnaast " delen" en
" liken" voor iedereen.

Alles ter promotie en verkoop
Van het
Boek; is dat alles!

Netty van Kaathoven zei

Ha, ha, ik vroeg me al af welke idioot me nu weer ging volgen op Twitter. Maar nu begrijp ik wie opa is :-)

Jan Paul zei

Ik ben geen idioot, Netty. Ik ben een nepopa.