donderdag, augustus 09, 2012

Jouw zomergasten fragment 11: Corien

Wat zou jóúw favoriete zomergastenfragment zijn? Hier de elfde bijdrage, van Corien Oranje.

Ha Sien,

Ik weet dat je dit leest. En ik ben vastbesloten dat boek te winnen, dit jaar. Daarom kies ik NIET voor een hartverscheurende scene uit La vita è bella, en ook niet voor de geweldige YOU CAN DO IT BRUCEY-scene uit Matilda, maar voor de beste politieserie die ooit gemaakt is. Met een bijzonder aantrekkelijke hoofdrolspeler, zoals je zelf ook zult beamen. Kommissar Rex. En ik kies niet voor één fragment, maar voor de hele aflevering.



Commentaar van Sien: Die scène uit Matilda is ook mooi, hoor. Ik zou wel eens een remake van die film willen maken zien met pensstaven. Maar Rex is natuurlijk ook goed. In Rex herken ik veel van mezelf: intelligent, integer en strijdend tegen de misdaad. Rex lost voornamelijk moorden op, ik treed vooral op tegen andere criminelen, zoals katten. Trouwens, 9,95 maar? Voor zo'n mooi boek. Tss. Da's bijna gratis.

3 opmerkingen:

Ionica zei

Corien heeft duidelijk weer niet goed gelezen wie er in de jury zitten. Wel een prachtfragment hoor!

Corien zei

Sien, ik moest je de meest hartelijke groeten doen van Sidney, Bruce en Sky, de honden van Olivier.

Diet zei

Owwww lekker, meteen terug in de tijd toen ik skilerares in Kirchdorf (O) was en elke week Kommissar Rex keek. Mag ik de jury adviseren deze inzending op 1 te zetten, mede vanwege de uitgebreidheid van het 'fragment'?