woensdag, mei 16, 2012

Ik denk dat het zo gegaan moet zijn...


- Zo... hoe gaat het?
- Gesmeerd! Haha. Dat grapje maken we altijd bij Nivea.
- Juist ja. U wilt dus een nieuwe campagne?
- Klopt. Voor onze lijn 'Pearl & Beauty'.
- Hartstikke goed. En wat doen deze producten?
- Ze zorgen voor mooie oksels.
- Pardon, móóie oksels?
- Ja! Van onze producten krijgen mensen de mooiste oksels die er bestaan.
- Bedoelt u niet glad? Of zacht? Of comfortabel aanvoelend?
- Nee: mooi!
- Ja maar... oksels zie je toch niet? Behalve tijdens concerten van Nena?
- Jawel! Als je een ketting omdoet!
- Dan nog. Vrouwen willen mooie ogen, mooie benen, mooie b...-'
- Oksels zijn de nieuwe tits & ass. Let maar op.
- Wat had u voor campagne in gedachten?
- Ik wil billboards. En op die billboards zie je een vrouw stralen. Ze straalt omdat ze zulke mooie oksels heeft. Die oksels zie je ook. Minstens één. Ja ik weet het: pure porno. Maar het is 2012, hè? Achter haar helpt een man haar met het omdoen van een ketting. Je ziet hem denken dat hij zo blij mag zijn met een vrouw met zulke mooie oksels. En hij brandt natuurlijk van verlangen omdat hij die lekkere oksels ziet. Kunt u zoiets voor me maken?
- Natuurlijk. Komt voor de bakker.
- Fijn. Dan kom ik binnenkort weer bij u voor een campagne voor een ander product.
- Prima. En waar is dat voor?
- Voor lustopwekkende voetzolen.

7 opmerkingen:

Ionica zei

Misschien hadden ze jou moeten vragen om een goede slogan voor okselhuid te verzinnen. Dan werd die zo het nieuwe tits and ass.

Jan Paul zei

Ik had graag de Golden Earring aan een hippere titel voor hun nieuwe cd willen helpen. Die had natuurlijk 'Armpit Skin' moeten heten.

Diet zei

Ik denk dat condoommerken jou zouden moeten inhuren. En wc-papiermerken. Vochtigedoekjesmakers. Tenalady. Babyluiersproduceerders. Schimmelzalffabrikanten. Intiemedelendoucheondernemers en natuurlijk mondwaterindustrielen. Er wacht je een grote toekomst Jan Paul.

Netty van Kaathoven zei

Je hebt gelijk. Zo is het vast gegaan. Ik verbaas me vaak over jouw scherpe inzicht!

Ionica zei

Als ze echt slim waren hadden ze het die campagne gekoppeld aan de verkoop van de nieuwe bestseller "De okselhuid van Jip is wit".

Jan Paul zei

Ja zeg, reclamemaken voor wc-papier en bejaardenluiers. Met dit bureau krijg je dan dingen als 'Page, voor het mooist klinkende wc-papier', 'Tena lady, zo verleidelijk kan urineverlies zijn' of 'Daktarin. Maak schimmel weer sexy.'

Bij mijn weten is de Jip-reeks trouwens de eerste serie die okselhuid als leidmotief heeft. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niet alles van Toergenjev heb gelezen.

Hengelgo zei

Ik heb vandaag echt wat gemist!