woensdag, december 21, 2011

De top drie van Corien

Een top drie van Corien Oranje nu. Ook weer een absolute kanshebber. Wie niet genoeg kan krijgen van foto's van wijlen Kim Jong Il kan hier terecht: Kimjongillookingatthings.

Hier mijn top 3 foto's van dit jaar, in de categorie 'Kim Jong-Il looking at things'.
Het was moeilijk kiezen. De geliefde leider heeft naar zoveel dingen gekeken. Chemicals, umbrella's, döner kebab, bubble gum, detergent en roof tiles. Maar ik denk dat ik erin geslaagd ben een mooie top 3 te vinden.

1 Kim Jong Il looking at sausages



2 Kim Jong Il looking at cucumbers



3 Kim Jong Il looking at female soldiers



Bonus

2 opmerkingen:

Diet zei

Als ik een top 3 van grappigste mensen zou opstellen staat Corien op 1 (en Jan Paul op 2).

Pascale zei

Wat een prachtige top 3. Die site wordt alleen maar leuker naarmate je langer kijkt. Tegen de tijd dat ik bij 'looking at binoculars' was, stonden de tranen in mijn ogen. Ik had Ionica's Bryan Ferry erbij aanstaan, misschien dat dat ook hielp.

Het valt me wel op dat de geliefde leider bij echt mooie dingen, tupperware en bevroren eten bijvoorbeeld, niet alleen kijkt, maar ook wil voelen. De brede armgebaren van sommige begeleiders zijn trouwens ook mooi.