woensdag, oktober 19, 2011

De ruit van Cruyff en ander onheil

Kijk, het is natuurlijk een gegeven dat zes van de vier mensen slecht zijn in wiskunde. Maar dat is nog geen reden om je 110% in te zetten om je rekentechniek te verbeteren. Gelukkig heb ik op wiskundig gebied altijd negen van de honderd keer gelijk. Nee, vaker nog. Eerder negen van de duizend keer. Maar dat terzijde.

Aan het eind van dit filmpje zie je het omslag van een boek. Dat boek is sinds vandaag in de winkel te koop voor minder dan 20 euro. Ik ga natuurlijk geen reclame maken voor dat boek, hoe leuk het ook is. Ik ben immers Loekie de Leeuw niet. Nee. In plaats daarvan kan ik een heel ander boek aanraden: Ik was altijd heel slecht in wiskunde, van Jeanine Daems en Ionica Smeets. Veel leuker.

1 opmerking:

Joyce van den Beuken zei

Hahaha... leuk, jij ook trouwens, en dat boek dat wil ik wel lezen!