vrijdag, september 30, 2011

Een heel cool schaap

8 opmerkingen:

Ionica zei

De nieuwe biografie is als altijd erg grappig, maar dat "Jan Paul houdt momenteel twee blogs bij" vind ik wel wat misleidend.

Diet zei

Schaap? Ik zie alleen zwart of,na aanklikken, nachtblauw.

Jan Paul zei

Ja, ik moet nodig weer eens wat aan het andere blog doen. Komt voor elkaar.

Diet, hij doet het toch echt in mijn browsers. Maar hier heb je een link. Schaap Sam zal ook wel geïnteresseerd zijn. http://media.zie.nl/e/?v=m1ezvibf4p7s

Ted van Lieshout zei

Ik zie ook geen mogelijkheid om het filmpje af te spelen. De link helpt wel.

Henriette zei

wat een leuk filmpje,
een hond in schaapskleren

mart zei

zou je sien ook als schaap kunnen trainen? :)

Jan Paul zei

Zou je Jaws ook als dolfijn kunnen trainen, Mart?

Diet zei

Sjonge, je zou bijna denken dat nieuwe hemel nieuwe aarde zijn aangebroken.