vrijdag, april 22, 2011

Rijkdom

Mijn profiel is een stukje naar beneden opgeschoven. Dat is geen fout, het is de bedoeling dat er advertenties via Google komen te staan. Daar zal ik dan waanzinnig rijk mee worden, hoop ik. Eind dit jaar verwacht ik het 500.000e bezoek aan dit blog. En elk bezoek is een potentiële bron van inkomsten. Vooralsnog blijft het vak hiernaast nog akelig leeg omdat niemand durft te adverteren, maar ik ga er van uit dat dit slechts een kwestie van tijd is.

Waar zal ik eens een vakantiehuisje gaan kopen? Saint-Tropez? Californië? Aspen?

12 opmerkingen:

Alexander zei

Mij wordt inmiddels al een 'Gouden opportuniteit' aangeboden in het vak boven je profiel, door het beleggingsbedrijf Etoro. Dus kijk eens wat mooi: ik word óók rijk dankzij jouw advertenties!

ingrid zei

Ik neem aan dat je je trouwste bezoekers wel meeneemt, naar dat huisje in St. Tropez...? (*zoekt alvast haar strandoutfit*)

Jan Paul zei

Ik heb vandaag al 35 cent verdiend!

Jan Paul zei

Het is nog steeds 35 cent.

ingrid zei

Dat moet je ruim zien. Net als aandelen. Na dertig jaar heb je vast wel wat verdiend. Kun je dan in het bejaardentehuis een leuke cursus van doen.

Diet zei

Ach, jij bent om. Ik ook. Bijna.

Jan Paul zei

De teller blijft op 35 cent staan...

Corien zei

*klik*
en nu?

Jan Paul zei

Nog steeds 35 cent... Ik mag trouwens op geen enkele manier aansporen om op advertenties te klikken.

Zelf mag ik ze ook niet bekijken, alleen via een speciale link.

Jan Paul zei

En we hebben er 46 cent bij! Totaal nu 81 cent, hoewel er achter mijn geschatte totaalbedrag nog steeds maar 35 cent staat...

ingrid zei

Krijg je ook al een schatting van wat dit per jaar oplevert? Dan komen we ergens.

Jan Paul zei

We zitten nu op een magische 1.46!