dinsdag, maart 22, 2011

Schuldig?

Peter R de Vries meets Cesar Millan hier. Eerst kijken, daarna mijn commentaar.



Sien trekt net zo'n grappig snuitje als ze iets heeft gedaan wat niet mag – of van plan is. Wij noemen het 'De Lach.' Maar wil dat ook zeggen dat deze hond per definitie schuldig is? Nee. Want als wij maar lang genoeg op Sien inpraten alsóf ze iets verkeerd heeft gedaan, dan zal ze De Lach ook vertonen. Dit is dus een soort Zaanse Methode bij honden. En de Zaanse Methode is niet alleen onbetrouwbaar, maar ook streng verboden. What's next? Een Guantanamo voor honden?

U leest het alleen op Jan Pauls blog, het blog dat onderzoekt, ontmaskert, aanklaagt en verdedigt en, wanneer nodig, ernstige justitiële dwalingen aan de kaak stelt.

3 opmerkingen:

Ted zei

Ik zeg ook steeds dat ik een alibi heb omdat ik jouw blog lees en ik ben er tot nu toe steeds mee weggekomen.

Jan Paul zei

We kunnen eens kijken of jij ook De Lach vertoont, Ted.

Reggie Naus zei

Ik zag trouwens dat de eigenaren van deze hond t-shirts verkopen met afbeeldingen van 'de lach'. Als Sien ook zo'n gezicht trekt, zou dat een fijne bron van inkomsten kunnen betekenen.