woensdag, maart 16, 2011

Even tussendoor...

Ja het is even rennen en vliegen de laatste dagen. Nu zit ik weer in de trein naar Keulen. Keulen? Ja, Bibi ontvangt vanavond de Deutsche Hörbuchpreis. Maar die had ze toch al? Nee, dit is weer een nieuwe. Hoewel ze wel de prijs heeft gewonnen hoeft ze niet het podium op. Ze kan dus niet live on national television (WDR) het woord 'Pimmel' zeggen. Gelukkig volgt er ook nog een radio-interview waarin ze er wel naar hartelust op los kan pimmeln.

Wie in de tussentijd verveelt kan zich nog opgeven voor het Deventer Juniordictee. Zie het berichtje hieronder.

4 opmerkingen:

Ingrid zei

Veel plezier! En gefeliciteerd! Mochten jullie tussendoor tijd hebben, vergeet dan het Ludwig Museum niet (naast de Dom). Altijd mooi.

Corien zei

gefeliciteerd, Bibi!
En Jan-Paul, wat moet je vrijdag doen als je ouder bent dan 13?

Gina zei

ha, proficiat Bibi! en viel spaß daar in Keulen!

bibi zei

Jongens, dank je wel. Ik moet even rechtzetten dat de prijs voor de uitgever van het luisterboek was. Weliswaar is de tekst van mij, maar het is zo waanzinnig goed verteld door tien superacteurs dat ik de felicitaties heel graag doorstuur naar Duitsland. Het woord Pimmel heb ik in het interview vermeden omdat je moet afwisselen. Dit keer was het zo vaak mogelijk: Jesus Christus Echse.