maandag, januari 10, 2011

Photographes de nature

Een leuke klus, maar ook flink wat werk. Eén van de dingen waar ik momenteel mee bezig ben is het boek hierboven. Het is een schitterend fotoboek, uitgegeven bij Actes Sud. Het Davidsfonds wil er iets meer van maken en heeft gevraagd of ik de foto's wil voorzien van bijschriften. Nou, dat wil ik natuurlijk wel. Het zijn alleen veel meer foto's dan ik inschatte, en ik wil er vooral dingen bij schrijven die nog niet zo bekend zijn. Da's nog best lastig soms. Nou ja. Niet zaniken Jan Paul, gewoon doorwerken. Wie trouwens een goede originele titel weet: alle suggesties zijn welkom!

14 opmerkingen:

Ionica zei

Ik zou als titel "Niet zo superslimme dieren" doen.

bibi zei

Toch niet weer over ijsberen?

bibi zei

Ik bedoel, als titel dan.

Pascale zei

Machtig mooie dieren.

theworldisourclassroom zei

Over bontjassen, en andere sneeuwschuivers

ted zei

Wat dacht je van "IJsbeer" als onderschrift?

Stefan zei

Ted, ik weet niet of iedereen die dubbele bodems wel zal snappen.

Ionica zei

Nog wat titelsuggesties:

Ceci n'est pas un ours polaire.

IJsberen waren we - maar aardige ijsberen.

IJsberen zijn zeg maar echt mijn ding.

Komt een ijsbeer bij de dokter.

Jan Paul zei

Vallende ijsberen

IJsberende kwartjes

bibi zei

De wraak van de ijsbeer

Ionica zei

IJsberen van Amsterdam

(al is ijsberende kwartjes moeilijk te overtreffen natuurlijk)

Corien zei

Wie heeft hier met sneeuw lopen smijten?
Dikke duffels
Zoenen met een ijsbeer
Arctisch complot
Chaos in de sneeuw

bibi zei

Knut wil rennen

Paul zei

BEAR WITH ME

Maar ja, dat is alleen leuk voor mensen die deze Engelse uitdrukking begrijpen...