dinsdag, december 21, 2010

Top drie!

Iedereen mag tussen kerst en oud & nieuw zijn top drie opsturen. De beste boeken, films of songs mogen natuurlijk. Maar ook de drie beste sokkenmerken, de drie leukste Youtubefilmpjes, de drie lekkerste gerechten zonder zult, de drie minst gevaarlijke pvv-ers, de drie meest gestreepte overhemden, je drie favoriete niet in water oplosbare vitamines, de drie beste keepers van Beek-Ubbergen zuid, de drie mooiste borsten, de drie beste initialen, de drie bespottelijkste zandkorrels of de drie aanstellerigste korstmossen.

Doe mee, stuur in en win een gesigneerd boek van mij naar keuze. Stuur je inzending naar info@(hiermijnhelenaamvoluit).nl

11 opmerkingen:

Jan Paul zei

Diet had er in de comments natuurlijk al een topdrie in gesmokkeld. Maar de eerste officiële inzending is zojuist binnengekomen van een regelmatige reageerster/blogster/schrijfster uit het hoge noorden. En die inzending is me toch bizar!

Jeugdbib Ham zei

Ik ga bijna akkoord, al zou ik wel voor de 100 mooiste borsten gaan.

PW zei

Jouw kans op eeuwige roem: Kom in de top drie van mijn favoriete volgers op Twitter. Heb er al twee ;-) (*)

(*) Commerciele volgers zijn uitgesloten van deelname.

Jan Paul zei

PW, misschien moet je dan toch even je twitteraccount vermelden. Mijn gok: @pweemaes

PW zei

Inderdaad!

Beetje speurwerk is goed voor de hersenen. Bovendien heb ik uren gespendeerd om uit te vogelen waar jij recentelijk uithing, daar mag best wat tegenover staan ;-) Tallinn was het toch?

Jan Paul zei

Tallinn, inderdaad. Maar een belangrijk deel van de operatie vond plaats in de bossen rond Aegviidu.

ted zei

Pff. ik wilde ook aan die poll meedoen, maar dat kon niet want daarvoor moest je je eerst registreren en nergens stond hoe je dat moest doen. Schande, want ik kom hier al járen! :-)

Jeugdbib Ham zei

Ted, aan de top 100 van de mooiste borsten heb jij toch niks.

Diet zei

Ok ok ik doe het nog wel een keer, je boek lonkt.
Hier komt dan weer de top drie van beste jeugdpoëziebundels in 2010:
1. Dissus van Simon van der Geest
2. Wie heeft hier met verf lopen smijten,Querido's Poëziespektakel 3
3. Tikken tegen de maan, 48 kindergedichten uit Nederland en Vlaanderen verzameld door Joke van Leeuwen.
Alle drie een verrukkelijke combi van spijkergoede poëzie en sterke tekeningen.

Jan Paul zei

Ach, het is al zo'n traditie dat ik er vanuit ging dat het principe al bekend was. Maar het is de bedoeling om je top drie met plaatje via e-mail naar mij te sturen (info@endanhiermijnhelenaamvoluit.nl). Ik plaats het dan op het blog.

Katrien zei

Oh, ok. Maar ik ben al maaaaanden totaaaal inspiratieloos, merk ik. Ik kom amper aan twee boeken die ik dit jaar absoluut helemaal geweldig vond. En muziek? Hmm, ook niets om over naar huis te schrijven. En toch, en toch, ik ga mijn topdrietje toch maar eens opsturen. 't Is er wel eentje dat helemaal gemengd zal zijn.:-)