donderdag, oktober 21, 2010

Goed nieuws en slecht nieuws...

Allereerst het goede nieuws. Er is weer een nieuw boek uit: Iedereen is gek! met waanzinnig grappige fotostrips van Ype en Willem. Maar de rest van het boek mag er ook zijn. Het gaat over ons brein, hoe het ons voor de gek houdt (er staan dan ook veel optische illusies in), hoe het werkt en hoe we het zelf kunnen beïnvloeden. Met heel veel grappige experimenten die je zelf kunt uitvoeren. Dit was bijvoorbeeld een van die proefjes.

Het is één van mijn leukste boeken tot nu toe. Iedereen is gek! is tussen nu en snel in België te koop. En dan zijn we meteen bij het slechte nieuws: Nederland moet nog een paar maanden wachten. Het boek wordt hier uitgegeven door De Fontein en zal ergens in februari verschijnen. En ook nog eens in een flinke oplage, want ook daar vonden ze het een bijzonder boek.

De komende dagen zal ik wat (voor)proefjes geven... Maar eerst naar Groningen.

2 opmerkingen:

coen zei

Veel plezier in Groningen (ik zit dan in Antwerpen en kan niet komen kijken).

Ik wil ook een boek met Ype en Willem maken.

Harm zei

Druk in je hoofd dus. Daarom schreef ik een boek over een jongen die twee stel hersens in zijn hoofd heeft. Niet gek, toch!
Harm