maandag, oktober 04, 2010

Een nieuw blog erbij

Ik kreeg de laatste tijd het idee dat de vaste bezoekers van dit blog niet echt zaten te wachten op al die stukjes over eten. En dat terwijl ik daar juist nog veel meer over wil schrijven. Hier de oplossing: een geheel nieuw blog erbij over (vegetarisch) eten. Alle oude eetstukjes staan er op (alleen de recepten van de gastbloggers nog niet. Als je wilt dat jouw recept er ook op komt, dan moet maar even mailen). En er komen er nog veel meer bij. Niet meer per se op maandag nieuwe recepten, maar gewoon wanneer ik dat wil. Recepten opsturen mag ook altijd.

Wil je het nieuwe blog zien, dan hoef je alleen maar op rechts op 'Graaf Sandwich' te klikken.

1 opmerking:

Ionica zei

Wat een goed idee! Ik bedacht laatst dat ik het handig zou vinden om snel door de eet-stukjes te kunnen zoeken.