donderdag, september 30, 2010

Vieze brandweerman

Copywriters en art directors beginnen meestal spontaan te huilen als ze reclame moeten maken voor afwasmiddelen. Wat zouden ze graag een commercial als deze willen maken. Ideeën zat. Maar het mag bijna nooit van de opdrachtgever. Hier eindelijk een merk dat wel zijn nek durft uit te steken. En met succes. Het filmpje gaat de hele wereld over.

9 opmerkingen:

Ionica zei

Wauw! Dat accent maakt het helemaal af.

Als het goed is krijg ik vandaag trouwens Superslimme Dieren in de bus. Mijn moeder heeft het gisteren verstuurd vanuit de onvolprezen boekhandel Boek en Buro.

Is het een idee om net als Ingmar Heytze een paar jaar geleden een foto-actie te organiseren voor lezers? Heytze liet Elders in de wereld op zoveel mogelijk plekken fotograferen. Ik zie wel mogelijkheden met superslimme dieren die Superslimme Dieren lezen. Eindelijk een excuus om een capibara te huren bij Catvertise...

Jan Paul zei

Heel goed idee!

Ingrid zei

En waar kunnen we het boek persoonlijk door jou van een krabbel laten voorzien in de KBW?

Jan Paul zei

Dat wordt lastig, Ingrid. Ik signeer de komende weken alleen in Maastricht en Sittard. Andere lezingen zijn optredens op scholen en in bibliotheken. En niet eens in de buurt van Rotterdam.

Ingrid zei

Pfffff. Nou zeg. Niemand in Rotterdam die jullie even kon inhuren? De sufferds. Ze weten niet wat ze missen.

Ingrid zei

En, hoe staat de vierde Zilveren Griffel op de schoorsteenmantel...?

bibi zei

Die moest het toch afleggen tegen die GOUDEN...

Ingrid zei

@Bibi: Hallo, het zijn er wel VIER hè?
Bovendien, die Gouden is nog niet uitgedeeld... dus wie weet.

Kom jij wel nog in de buurt van Rotterdam?

ingrid zei

Kan ik meteen je kortere coupe live bewonderen.