woensdag, september 01, 2010

Aanstaande zondag!

Wat nou 'we built this city on rock-'n-roll'? We built this city on Hindemith zul je bedoelen.'


FAMILIEVOORSTELLING 8+: WIJ BOUWEN DE STAD

We maken kennis met Loetje, een jonge Rotterdammer. Na het bombardement is hij alleen achtergebleven in de brandende stad. Hij gaat op zoek naar zijn vriendje Dingeman en samen besluiten ze de stad weer op te bouwen. In de familievoorstelling Wij bouwen de stad bepalen zij hoe Rotterdam er gaat uitzien.

Domestica Rotterdam o.l.v. Wim Steinmann
Almar Kok – muziek
Bibi Dumon Tak – tekst
Marc Krone – regie
Ferdi Janssen – spel
Lotte de Vries – decor

Vrij naar Hindemiths Wir bauen eine Stadt
i.s.m. afdeling Educatie Rotterdams Philharmonisch Orkest

ZONDAG 05 SEPTEMBER 2010 VAN 13:00 TOT 14:00
DE DOELEN: JURRIAANSE ZAAL

7 opmerkingen:

Jan Paul zei

Ja ik dacht ik doe eens een stukje cultuur.

bibi zei

Gisteren was ik bij de generale repetitie: top! Het is een intieme voorstelling geworden waarbij de tekst wordt aangevuld door de muziek en andersom. Rotterdam wordt gebombardeerd en Loetje blijft alleen achter. Mijn eerste scenario. Fantastisch om te doen.

ted zei

Ferdi Janssen, goeie acteur. Speelde een van de broers in de eerste toneelvoorstelling naar mijn boek 'Gebr.'
Veel succes!

bibi zei

O, wat gaaf Ted. Ik vind hem hartstikke goed. Zal ik hem zondag de groeten doen?

ted zei

Zeker!

Gina zei

hey, ik ken Marc Krone nog van vroeger! als je dit nog ziet, doe hem maar de hartelijke groeten, uit Maastricht :-)

bibi zei

Net te laat Gina, dat heb ik niet meer kunnen doen, maar ik kom hem nog wel een keer tegen. En Ted: je hebt de groeten terug, natuurlijk.