maandag, augustus 16, 2010

Voor wie het gemist heeft...

Ik ben op vakantie (dieven, ons huis wordt zwaar bewaakt etc. etc. etc.) en de afgelopen week en komende twee weken staat dit weblog tot ieders beschikking. Iedereen kan berichtjes, filmpjes, links en andere posts plaatsen. Wie het leukste, grappigste, beste, interessantste of watdanookste stukje plaatst wint een gesigneerd, genummerd hardcover exemplaar van De wraak van het spruitje. Da's echt een bijzonder collector's item. Vraag maar aan Marieke.

Een andere prijs is er voor wie het lekkerste vegetarische recept op dit blog zet. Die wint mijn favoriete vegetarische kookboek.

Inloggen gaat als volgt:

inlognaam is: info@mijnnaamvoluitzonderspaties.nl
wachtwoord is: janeemaarzokanikookinloggen

Wat ook kan is je bijdrage naar mij mailen (via het zelfde adres als de inlognaam). Dan zet ik het er op. Ik plaats het dan zonder foto's, want ik zit met een datalimiet.

Geen opmerkingen: