dinsdag, augustus 03, 2010

Doe mee en win!

Doe mee en win!


Nee, makkelijk is het niet. Zwaar wel. Misschien zelfs wel de zwaarste competitie die er bestaat. Maar de prijzen liegen er dan ook niet om. Welke competitie en prijzen? Die van het beste blogstukje natuurlijk.

Net als vorig jaar gaat dit blog weer open als ik op vakantie ben – nee dieven, het huis blijft niet onbeheerd achter. Dat betekent dat jullie dit blog weer zelf mogen vullen met ongeveer alles wat maar in de sfeer van dit blog past. Denk aan youtubefilmpjes, teksten, zelf gemaakt, niet zelf gemaakt, foto's, tekeningen, je kunt het wat mij betreft zo gek niet bedenken.

De winnaar krijgt een gebonden hardcover editie (genummerd) van De wraak van het spruitje. Jawel. En nee, daar zijn er inderdaad niet veel van – ik dacht zo'n honderd exemplaren. Voor andere winnaars is er een boek van mij naar keuze. Nieuw is de receptenwedstrijd. Ik ben nog steeds op zoek naar goede vegetarische gerechten. Dus wie het beste vegetarische recept op dit blog zet, hoeft niet per se op maandag, wint mijn favoriete kookboek De zon op je bord van Jolande Burg.

Donderdag gaat het blog open. Dan komen de inlogcodes. Ik blijf weg tot ongeveer 30 augustus. May the best win...

7 opmerkingen:

Gina zei

lang niet aan spruitjes gedacht! en verheug me al op het interactieve Jan Paul's blog :-) en wie er allemaal gaat bloggen.

Ionica zei

Het wordt vast weer gezellig hier! Al zal ik de grapjes van Jan Paul wel missen.

Ik heb ter voorbereiding de afgelopen tijd extra gelet op goede vegetarische recepten. Je hoeft ze toch niet zelf verzonnen te hebben hè?

Corien zei

Heb je ook een filmpje gemaakt, Ionica? Ik kijk uit naar je tips. Ben nog steeds verslaafd aan www.younghouselove.com.

Pascale zei

En de prijzen worden door de schrijver zelf op een wit paard bezorgd?

Ionica zei

@Corien: Nee, geen eigen filmpje dit jaar, helaas! Wel meer verslavende woonblogs van blije Amerikanen.

Ik kijk trouwens nog bijna dagelijks bij Jake Lodwick, de tip van Coen vorig jaar. Nog erger: ik bestel allerlei hippe dingen vanuit Amerika omdat Jake ze zo enthousiast aanprijst.

Bij nader inzien is het misschien verstandiger om deze site te mijden tot Jan Paul weer thuis is...

Jan Paul zei

Pascale, jij hebt te veel Old Spice reclames gezien. I'm not on a horse... Helaas.

Corien, ik ben heel benieuwd hoe de Builders Burgers ijn ontvangen!

Ionica, de beste recepten zijn gejat en verbeterd!

Corien zei

De bouwvakkersburger deed het goed, ondanks de verwarrende visuele overeenkomst met chocoladecake. http://tinyurl.com/37haltj