zondag, juli 18, 2010

Terug

Zie je? Er brandt weer licht in ons huis.

Zo. We zijn er weer. Ingrid hoe lang heb je nodig gehad om al die beertjes een Hitlersnorretje te geven? Ionica hoe slaag je er in godsnaam in om nagellak op het plafond te krijgen? En Jeugdbib Ham (In Nederland zou die 'Jeugdbieb Hesp' heten), jullie herkennen daar de discrete lichtblauwe enveloppen zonder afzender? Knap. Dat vat links in de kelder was trouwens geen wijn, maar een azijnmoeder om voor zelfgemaakte brandnetelazijn. En wie heeft dat blikje uit de ijskast leeg gelepeld? Dat was een kweek van mijn oogwondvocht. Nou ja. We zijn er weer.

Over twee weken gaan we weer weg. En dan gaat het blog open. Wie de leukste post, link of wat dan ook plaatst krijgt een bijzondere prijs. Een echt collector's item: een zeer beperkte uitvoering van iets dat in een enorme oplage is verschenen. En er komen vast ook troostprijzen als de inzendingen net zo leuk zijn als die van vorig jaar. Dat was het voor nu. Ik ga me nu voorbereiden op de eerste Pyreneeënrit uit de Tour. Go Robert Gesink!

6 opmerkingen:

Gina zei

dat van die oogwondvochtkweek deed mijn maag en speekselklieren even samentrekken hahaha.

Ingrid zei

Het duurde wel even tot ik de beertjes allemaal had voorzien van twee zware wenkbrauwen, een snor en een bril. Maar ik mikte dan ook op Groucho Marx, natuurlijk. Dat leek mij wel vrolijk voor in de slaapkamer.

Ingrid zei

Oja, die nagellak op het plafond kan ik verklaren. Maar ik zal Ionica het verhaal laten vertellen. Die kan dat veel beter.

bibi zei

het was de nagellak van Sien.

Ionica zei

Oei Ingrid, ik weet niet of ik dat verhaal hier wel moet vertellen. De belastingdienst leest misschien mee en het zou voor ons allebei verstrekkende gevolgen kunnen hebben als alles naar buiten komt.

Heeft Sien trouwens wel eens een kleurenanalyse laten doen? Ik heb het idee dat haar kleurkeuze een beetje 2008 is.

bibi zei

Sien leeft in het nu, dus 2008 zegt haar niks. Ze draagt daarom ook al tien jaar dezelfde vacht. Vooral haar witte befje doet wat gedateerd aan, maar zelf heeft ze daar geen last van.