woensdag, juli 21, 2010

Anders drinken

Hummmmmmmmmmmm

Vanaf vandaag wordt het helemaal anders. Voortaan ga ik via dit blog thuiskomen in mezelf. Ja, dat kun je gerust een stukje bewustwording noemen. Ik heb mijn innerlijke centrum nu al veel te lang verwaarloosd. Ik wil meer verbondenheid met mijn binnenste ik. Zijn to the max. Worden wie ik echt ben om in contact te komen met mijn werkelijkste zelf. In mijn kracht staan en mijn schaduwkanten niet meer ontwijken, maar juist omarmen. Mezelf bevrijden van de blokkades om de bewustwordingsenergie ruim baan te geven. Laat die stroom maar komen. En natuurlijk, natuurlijk: loslaten. Onthechten van die belemmerende gedachten. Ik ben zelf de kapitein op mijn innerlijke reis.

Of ik net Happinez gelezen heb? Nee, het zomernummer van Onze Taal.

1 opmerking:

bibi zei

Oké