dinsdag, juni 29, 2010

Tja eh...

Nou meneer Schutten, u ziet er nu al een stuk beter uit!


Ja meneer Schutten, de operatie is echt enorm geslaagd.
...
Dat verband? Ja, dat moet natuurlijk.
...
Bij uw ogen? Huh?
...
Ooglidcorrectie?
...
Oh.
...
Ja hoor. Natuurlijk wisten we dat.
...
Nee eh, maar dat hoort echt zo. Geloof ons maar.
...
In koninginnesoep zit toch ook geen koningin? Een eierwekker wekt toch geen eieren? Nou, daarom corrigeert een ooglidoperatie dus ook geen oogleden.
...
Ja, maar de rest is een enorm succes hoor. U ziet er een heel stuk beter uit.
...
Borstverkleining. Botoxbehandeling. Liposuctie. Schedellichting. Huidbleking. Vasectomie. Gaatjes voor een oorring. Bilhaartransplantatie. De full works zeg maar.
...
Wacht eerst maar eens af. Wedden dat u over twee maanden heel tevreden bent?

7 opmerkingen:

marieke zei

ik vind het nu al een verbetering. Echt.

Alexander zei

Noujaaa! Wat een onverantwoordelijke arts zeg, dat hij je middelvinger zomaar open en bloot laat! Daar kun je een heel lelijke infectie aan krijgen.

bibi zei

En je profiel heeft ook al een lift gekregen.

ted zei

Wat ik wel een gemiste kans vind is dat je die neus hebt laten zitten.

Margo zei

Ik keek even nieuwsgierig op deze site. En ik lag in een deuk. De reacties zijn geweldig. En inderdaad jammer van die neus. Maar je haar zit wel heel goed zo.

Jan Paul zei

De neus kon bij deze operatie niet meegenomen worden omdat ik anders niet meer kon ademen. De nosejob staat gepland voor 11 t/m 23 november.

Ingrid zei

Mag ik een buikspiertransplantatie?

De mijne zijn vandaag acuut versleten toen ik de woorden bilhaartransplantatie en benchmarking las.

Wel feestelijk trouwens, dat je je nieuwe neus vlak voor je verjaardag plant.