maandag, juni 21, 2010

Morgen is het zover...

Ja, hier lach ik nog...
© Bibi Dumon Tak Styling & Fotografie

Morgen gaat het gebeuren: De Operatie. Na ongeveer 39,586 jaar te veel te grote wallen voor mijn leeftijd te hebben gehad, zal ik voortaan door het leven gaan met iets te grote wallen. Ik kijk er heel erg naar uit. Niet zozeer naar de operatie zelf. En ook niet naar de eerste tijd, wanneer ik een bont en blauw hoofd heb waar ik voortdurend bevroren doperwtjes op moet doen. Maar wel naar het eindresultaat.

Een ding wordt lastig. Ik mag na de operatie niet in mijn ogen wrijven. Nu ben ik er achter gekomen dat ik dat de hele dag door doe, zonder het zelf door te hebben. Bovendien; als je de hele tijd denkt 'ik wil niet in mijn ogen wrijven', dan wil je uiteindelijk niets liever. Nou ja. We zullen wel zien. Eerst nog even een recept uitzoeken, want het is maandag.

12 opmerkingen:

Ingrid zei

STERKTE!!!
Het wordt vast heel mooi. De basis is goed.

Zo te zien heeft Bibi een nieuw talent aangeboord.

Jan Paul zei

Dank je!

Ja, die Bibi. Hoe doet ze dat toch, hè?

bibi zei

Was er wel effe mee bezig hoor. Vooral ook omdat Jan Paul tijdens het vlechten niet stil wilde zitten.

Jeugdbib Ham zei

Gewoon die staartjes laten. Dan kijkt niemand nog naar je wallen!
En dat scheelt weer een operatie en een paar kilo doperwtjes.

Corien zei

Dit gaat helemaal goedkomen. Sterkte en blijf twitteren tijdens de operatie!

marieke zei

Ik denk dat van die gevlochten tiroler knotjes Jan Paul ook heel goed zouden staan. Lijkt me leuk met die erwtjes! Sterkte!

bibi zei

Vertrouw op mijn styling en fotografie Marieke.

Ingrid zei

Jaah, knotjes. Ik ben voor.

ted zei

O, wat spannend! Zet hem op! Je haar zit in ieder geval goed!

Frijs zei

Heel veel succes! Even een vraagje tussendoor; slaap jij bij voorkeur op je buik of op je rug?

Ik was een fanatiek buikslaper, jarenlang. Maar sinds ik een paar jaar geleden een tikkie ouder begon te worden ben ik een tevreden rugslaper geworden. Maar soms als ik weer es op mn buik slaap, dan word ik wakker met gevulde oogwallen.
Zonder te zuipen of te nachtbraken. En het duurt een uur of 6 voordat het weggetrokken is.
Ik wil graag in contact treden met andere buik- of rugslapers met dezelfde kwaal...

Jan Paul zei

Marijn, ik slaap in alle mogelijke posities. Maar bij mij is het vooral een kwestie van heel veel en hele slappe huid rond mijn ogen.

Als ik een religie voor mezelf zou oprichten dan zou ik mezelf daar laten besnijden.

Ionica zei

Las net op Twitter dat de operatie goed is gegaan, hoera! Heb je veel pijn? En zit je nu steeds met die bevroren doperwten tegen je hoofd? Hoop dat we snel blije foto's zien (liefst met vlechtjes).

Nog dankjewel voor de mooie kaart en excuses aan Sien. De volgende keer zal ik haar om advies vragen als ik nog eens vast zit in een inductiebewijs. Zal ik haar om het goed te maken een proefschrift sturen?