woensdag, juni 16, 2010

Goed nieuws!

Jan Paul Schutten. Verkozen tot schrijver van het Jan Paul Schutten Boekenmillenniumgeschenk 2510.

We hebben de Boekenweek, de Maand van de Filosofie, moederdag, het Mozartjaar, International Eyebrow Awareness Day, Meimaand Filmmaand, de Gouden Eeuw en natuurlijk de Drie Dwaze Dagen. Daar komt nu iets nieuws bij. Met gepaste bescheidenheid verkondig ik hierbij de introductie van het Jan Paul Schutten Boekenmillennium. Vanaf 23 juli 2010 tot en met 22 juli 3010 zal ik, samen met mijn boeken en andere publicaties, centraal komen te staan. Tijdens dit extra feestelijke millennium valt er natuurlijk van alles te beleven. Zo zal ik op 23 juli 2510 het Jan Paul Schutten Boekenmillenniumgeschenk schrijven. En uiteraard wordt het festijn geopend met het Jan Paul Schutten Boekenmillenniumbal.

5 opmerkingen:

Lili de Ridder zei

Eindelijk! Eindelijk weer iets om voor te leven, om het bed voor uit te komen, om te jubelen en te jodelen. Ik was levensmoe, meneer Schutten, maar dank zij u zie ik een lichtpunt. Dit land is nog niet verloren. Dit leven kan nog zoveel beter. Hallelujah!
(wanneer start de kaartverkoop?)

bibi zei

Zijn er al kaartjes voor het bal te verkrijgen?

Stefan zei

En gaat dit ook internationaal?

H.K.V. Mulisch zei

Ik neem aan dat mijn vaste kruk reeds warmgezeten wordt, meneer Schutten?

Jan Paul zei

Kaartjes zijn onderweg naar genodigden. Geen paniek voor wie geen kaartje krijgt. Er komt ook een bal der geweigerden. Bovendien ben ik net als de CPNB omkoopbaar, maar dan wel voor een beduidend hogere prijs.