maandag, mei 03, 2010

Herinnert u zich deze nog?

Het was de bedoeling dat ze al lang voor € 2,97 per kilo bij C1000 had gelegen om met deze spectaculaire KNAL AANBIEDING! mensen naar de supermarkt te lokken. Het liep effe anders.

Dit is Felius nu. Nog steeds niet bij Bert Hollander, dat gebeurt volgende week. Daar gaat ze nog even de stal in, om alvast aan een aantal andere koeien te wennen. En daarna, daarna mag ze eindelijk de wei in. Het proces is een beetje vertraagd omdat het gras door de droogte van de afgelopen maand niets waard was. Dat moet inmiddels weer helemaal in orde zijn, dunkt me.

2 opmerkingen:

Ionica zei

Tof om Felius weer te zien, ze ziet er goed uit. Ik verheug me al op de weidebeelden!

Bibi zei

Die komen zeer zeker. Ze at zaterdag uit mijn hand. Ze staat inmiddels los en komt nieuwsgierig naar je toe. Dus het vertrouwen is nog niet helemaal weg. Of het een echte knuffelkoe zal worden betwijfel ik, maar eerlijk gezegd hoeft dat ook niet. Ik ben ontzettend blij met alle steun die ik kreeg. Felius neemt daardoor een rugzakje mee naar Stichting de Leemweg met daarin geld voor een jaar lang voer.
Na dat jaar neem ik het weer over. Dank aan iedereen dus!