woensdag, maart 24, 2010

Live (nou ja, bijna dan) uit Bologna

10 opmerkingen:

bibi zei

Lachen dit. Veel plezier!

Ionica zei

Leuk dat videobloggen! Kunnen we zien hoe je haar zit (heel leuk) en wat voor jasje je draagt (net iets minder leuk).

ted zei

Best een leuk jasje! Ook wel leuk dat de Nederlandse uitgeverijen zo te zien uniforme stands hebben.
Je moet nog wel vertellen wat je daar eigenlijk aan het doen bent! Zelf je boeken aan het verkopen of gewoon een algeheel charmeoffensief?

corien zei

dat is zo cool! Laat je ook iets van Bologna zien? En kunnen wij je ook opdrachten geven? Zoals 'vind en interview Maureen Johnson'?

Jan Paul zei

Ik ben hier elk jaar puur voor de lol, maar heel vaak leiden bepaalde ontmoetingen weer tot nieuwe ideeën, dus kan ik de trip met een zuiver geweten gebruiken voor de Belastingdienst.

En zometeen zal ik Bologna filmen.

O ja. Vanavond is mijn schaduw op Rai Uno te zien. Ik liep door het licht toen ze aan het filmen waren. Kijken allemaal!

Jan Paul zei

Trouwens, Ionica: moet jij zeggen met je Snoopytrui...

Ingrid zei

Wat is dat toch met wiskundigen en Snoopy, Ionica? Mijn leraar Wiskunde van de middelbare school tekende altijd Snoopy onder een repetitie en op het bord.
In zijn veertigjarige carrière is hij trouwens wel een keer overgestapt op de smurfen. Maar dat kwam omdat hij zelf niet boven de bruggers uitkomt qua lengte.

Veel plezier in Bologna, Jan Paul! Erg leuk die filmpjes.

Pascale zei

Gaaf zo, zeg. En Bibi: gefeliciteerd met je Deutsche nominatie - ik las het gisteren.

bibi zei

Dank je wel Pascale. Een ouder boek krijgt opeens een nieuwe glans. Alsof de boel lekker in de was is gezet.

mart zei

Hoi Jan Paul,

Leuk dat je in Bologna zit.
Lusten ze daar ook spruitjes?

Groetjes van Mart