zondag, november 22, 2009

Nee, ik was geen kandidaat


Het moet nu maar eens opgehouden zijn met al die brieven en mails die ik de laatste tijd ontvang. Nee, ik was géén kandidaat. Herhaal: geen. Ik schrijf met veel plezier en wil dat nog jaren blijven doen. En ik vind Van Rompuy een heel verstandige keuze. Goed, er ontbreken wat kwaliteiten in zijn profiel die ik persoonlijk wel in huis heb. Maar verder, prima keuze. En het is trouwens wel erg makkelijk om gekozen te worden als er zo flink voor je gelobbyd wordt. Pff.
Of ik spijt heb van die villa die ik in Brussel gekocht heb? Neen. Ik wilde daar om geheel andere reden toch al een tijd wonen. En dat ik het huis inmiddels weer in de verkoop heb komt doordat de tuin toch niet zo mooi op het zuiden lag. En ja, ik heb inderdaad een ballpoint opgestuurd naar mijn uitgevers met de mededeling dat ze daarmee mijn manuscripten voortaan op hun buik konden schrijven. Maar dat was natuurlijk een grapje. Haha. Kostelijk.

Zo. Laat dat nu maar voor eens en voor altijd helder zijn.

Geen opmerkingen: