maandag, november 30, 2009

Jarig


Vandaag mijn verjaardag gevierd op deze alp. Dat was fijn. Daarom kan ik deze bos bloemen van Ted nu pas in het water zetten. Dank je Ted, en alle andere sms/mail-feliciteerders! Gisteren waren we in Garmisch Partenkirchen. Op de terugweg hebben we iets meegemaakt dat diep tragisch begon (en nog steeds is: zelfmoord voor de trein), maar door alle bizarre omstandigheden bijna lachwekkend werd. Daarover blog ik wanneer ik de foto's kan laten zien (van de brandweer die ons uit de trein 'redde').

5 opmerkingen:

Ionica zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb je cadeau afgegeven aan de Arnold-Schwarzenegger-lookalike die bij jullie de voordeur opendeed. Hij gromde dat hij het "zeer grondig" zou inspecteren voor hij het aan je gaf. Ik hoop dat er nog iets van over is...

Gina zei

ja Jan-Paul, in navolging van Ionica, nog de felicitaties voor je verjaardag!

Ingrid zei

Daar sluit ik me graag bij aan.
Hoop dat jullie het leuk hebben daar! Geniet van de sneeuw.

Anoniem zei

Van harte!!!!
dikke kus! Rita

Marijn zei

Nog vele jaren!