zondag, november 01, 2009

Heilige grond

Gisteren had ik een bijzonder aangenaam dagje Zwolle. Het begon in de bibliotheek, waar we de grootste pompoentaart van Nederland maakten. Het recept was van basisschool De Sluis, maar het was ook een beetje gepimpt door de patissier van De Librije. Ja de Librije! Daarna vertelde ik mijn verhaal van de beste kok ter wereld (dat staat in de bundel Vakantie op Wadsoog). Meer over dat festijn plus foto's hier.

En daarna, daarna, daarna kregen we een korte tour door De Librije. Het was kort maar krachtig en ik heb maar één gerecht gezien, niet eens geproefd, en dat zag er al zo spectaculair uit dat ik er absoluut een keer móét eten.

1 opmerking:

ted zei

Nou, begin dan maar gauw te reserveren. Dan ben je misschien vóór je met pensioen gaat aan de beurt. ;-)