donderdag, oktober 22, 2009

Nog niet echt lekker

Ik wil wel een stukje schrijven, maar ik heb momenteel nog de 'attention span' van een eendagsvlieg. Dus concentreren is wat lastig. Bovendien transpireer ik zo nu en dan zo hevig dat de kelders in de straat allemaal al ondergelopen zijn. Maar het gaat al een stuk beter. En ik zit zo vol met vitamines dat de firma Davitamon me van de muren gaat schrapen als ik vandaag ontplof - die kans is gelukkig relatief klein.

Maar morgen ben ik vast fit genoeg om een echt stukje te schrijven over Mexicaanse griep en om daar een foto bij te zoeken. En om mailtjes te beantwoorden.

13 opmerkingen:

Ionica zei

Fijn dat je weer beter bent! Je bent natuurlijk ook heel goed verzorgd door Bibi. Is het nog wel goedgekomen met die jam?

Gisteren zat ik bij een diner met allemaal vrouwen die fan (ik spreek dit woord op Vlaamse wijze uit, maar dat terzijde) zijn van jou! Het gesprek begon over gezond eten, belandde al snel bij spruitjes en ging daarna over de vraag wat we zelf als achtjarigen het aller-aller-lekkerste vonden. Ik wist het niet meer, maar pannenkoeken lijkt me een veilige gok.

Jan Paul zei

Nou weet ik dat je op een diner was waar ook Claudia de Breij, Carice van Houten, Chantal Janzen, Marike Jager, Sophie Hilbrand, Zarayda Groenhart, Stacey Rookhuizen, Giovanca Ostiana, Sara Kroos, Eva Jinek, Georgina Verbaan, Sabine Starke, Eva van de Wijdeven, Fatima Elatik, Sabine Uitslag, Yfke Sturm, Katja Schuurman, Wende Snijders, Mirjam Sterk, Ilja Visser, Froukje Jansen, Eva van der Gucht, Rifka Lodeizen, Regina Romeijn en Halina Reijn voor uitgenodigd waren..

Maar ik kan de verleiding weerstaan om te vragen of het om enkele van bovengenoemde dames gaat. Bovendien vrees ik dat het antwoord 'nee' zal zijn - wat in sommige gevallen ook weer niet zo erg is.

ted zei

Is Bibi onderhand wel over de brug gekomen met die honingloze walvismok thee, of moest je weer liggen wachten tot je een ons woog?

Jan Paul zei

Uiteindelijk wel. Maar dat duurde héél lang.

Ionica zei

Die vrouwen heb ik helemaal niet gezien gisteren, die zaten zeker in de VIP-lounge. Ongetwijfeld hadden ze het daar ook over jou terwijl ze champagne uit walvismokken dronken.

bibi zei

Hier Radio v/h Mexico. @ iedereen: die bramenjam was een smoesje. Ik zit momenteel op een heel mooi schiereiland in het altijd zonnige mozambique. Ben wel blij dat Marieke het allemaal heeft overgenomen. Die walvisbeker was echt de druppel.

marieke zei

@bibi: ik kan er niet meer tegen. Ik kom er nu aan. Heb jij nog bramenjam? En thee? Graag in een Laikamok.

bibi zei

Geen bramenjam in Mozambique. Wel rum en palmwijn. Kom je met de helikopter? Ik regel een Laikabeker.

Jan Paul zei

Pff. Laikabekers. Zó 2006.

marieke zei

Ik kom met de helicopter, die dropt me boven zee en dan zwem ik het laatste stukje. Palmwijn is prima. Die drink ik dan wel uit een kokosnoot. Voel me al een stuk beter.

Laikabeker 2006? Maar 2006 is toch het nieuwe zwart?

bibi zei

Marieke, denk om de haaien. Vooral de witte. Die zijn écht 2009.

Jan Paul zei

2006 is het nieuwe zwart. Zwart is het nieuwe vierkant. Vierkant is het nieuwe reservewiel. Het reservewiel is het nieuwe getal zeven uit Sesamstraat. Het getal zeven uit Sesamstraat is de nieuwe Obama. Obama is de nieuwe Koos Alberts. En Koos Alberts is de nieuwe Bassie. En waar ik zwart zei bedoelde ik rood. Stop. Ik zet twee jokers in.

marieke zei

@bibi: Geen zorg, ik heb een biefstukje voor ze meegenomen. Alleen even dichgeschroeid, verder lekker rood.

@jan paul: bassie is zo 2010. net een joker te weinig.