vrijdag, september 11, 2009

Spoor

Een paar maanden geleden werd ik door het blad Spoor van de NS gebeld voor een interview over de Kinderboekenweek. Ik zou samen met een meisje een kookcursus doen en intussen geïnterviewd worden. Klonk plezant en dat was het ook. De grap was dat het helemaal in Vlissingen was. Ik kom uit Amsterdam, de fotografe ook. De interviewster kwam uit Den Haag en het meisje uit Vlaardingen. Dus iedereen moest een eind reizen. Maar een bezoek aan Vlissingen op een mooie dag is nooit een straf.

Hier het stuk (klik voor groot). Ik hoop dat het leesbaar is.


3 opmerkingen:

Lucienne zei

Plezant dat je nu het woord plezant echt gebruikt. Ik doe met je mee en heb nog een blogje over o.a. jouw initiatief geschreven: http://luciennes.blogspot.com/2009/09/stuur-nu-je-plezantste-nederlandermop.html
Het is tevens een oproep om Nederlandermoppen in te zenden; wie doet er mee?

ted zei

Ik ken niet één Nederlandermop. Maar, nu ik erover nadenk, ik heb ook in geen jaren een Belgenmop gehoord. Bestáán die nog wel?

Jan Paul zei

De enige Nederlandermoppen die ik ken staan op bladzijde 23 van Graaf Sandwich.

Maar ook op dit blog: http://janpauls.blogspot.com/search?q=kaasschaaf