maandag, september 14, 2009

Jan Paul komt naar je toe dit najaar


De komende tijd trek ik (onder andere) vanwege het Kinderboekenweekgeschenk het hele land door. Meestal gaat dat om besloten optredens, bijvoorbeeld op scholen. Maar in sommige gevallen is het toch mogelijk om een optreden bij te wonen. Dat zijn de komende evenementen:

19 september: 10.00-12.00 uur. Vlietdagen. In park Vreugd en Rust in Voorburg doe ik een quiz over de Romeinen in Nederland.
Woensdag 7 oktober: 14.00 uur. Kinderboekenfeest in het Stadhuis van Utrecht.
Woensdag 7 oktober: ± 18.00 uur. Selexyz Donner Rotterdam.
Donderdag 8 oktober: 9.30 uur. McDonalds restaurant Hoofddorp. Speciale bijeenkomst rondom het Ronald McDonald Kinderfonds.
Donderdag 8 oktober: 16.00 uur. Selexyz Scholtens Groningen.
Zaterdag 10 oktober: 12.30-17.00 uur. Food4You Wageningen.
Zondag 11 oktober: ±12.00 uur. Station Leiden Centraal. Speciale bijeenkomst georganiseerd door NS en CPNB.
Zondag 11 oktober: ± 16.00 uur. Kinderboekenfeest in de Krakeling Amsterdam.
Vrijdag 16 oktober: Tijdstip nog onbekend, ± 14.30 uur. Signeren bij de Utrechtse Kinderboekhandel.
Vrijdag 16 oktober: 18.00 uur. Boekhandel Los Bussum.
Zaterdag 17 oktober: 12.30 uur. Schouwburg Almere.
Zaterdag 17 oktober: 19.00 - 23.00 uur. Kindermuseumnacht in het Utrechts Archief. Presentatie over Utrechts kinderen in het verleden.
Zondag 18 oktober: 11.00 Atrium Den Haag, Kinderboekenmarkt.
Zondag 18 oktober: 14.00 Verkadefabriek Den Bosch. Kinderboekenweekfeest.
Zaterdag 31 oktober: Tijdstip nog onbekend. Restaurant de Librije (jahaa!) Zwolle.

Over sommige evenementen zal ik binnenkort nog meer gedetailleerde informatie geven...

9 opmerkingen:

Alexander zei

Naast deze lijst zijn er dus óók nog besloten optredens? Wow!

Jan Paul zei

Dit is natuurlijk allemaal stoerdoenerij, dat snap je.

Kees zei

Hapje eten, 8 oktober?

Lili zei

Ik word al moe als ik naar die lijst kijk!
Maar wel hartstikke leuk dat je zoveel eer van je werk hebt. Het is je zeer gegund.

Bart zei

Sla je Frieschland over?

Lucienne zei

O, Vreugd en Rust, daar woon ik niet ver vandaan! Wie weet...
Succes hoor met alles.

Jan Paul zei

Kees, die staat!
Lili, ik bén al moe. Maar de lezingen zijn al begonnen en het is heel leuk om ze te doen.
Bart, ik geloof dat er maar een aanvraag uit Friesland kwam en die paste niet goed in de rest van het programma.
Lucienne, het zou plezant zijn als u er ook was. Maar ik verwacht verder weinig van de opkomst. Het is zaterdag, vroeg en er staan grote publiekstrekkers tegenover geprogrammeerd.

Kees zei

Ik heb gereserveerd.

bibi zei

@Bart: ik ben wel drie dagen in Friesland, maar ja, ik ben geen Jan Paul.