woensdag, augustus 26, 2009

Nieuw blog


En zo heeft de prijsvraag al tot één leuk (ik las laatst over een Vlaamse actie om het woord 'leuk' te vervangen door 'plezant.' Dat laatste woord is natuurlijk honderd keer mooier en beter, maar het komt zo geforceerd over als ik in mijn eentje telkens plezant ga schrijven. Het klinkt nu nog te Vlaams) initiatief geleid: Marjolijn is een nieuw weblog begonnen: altijdbewaard.blogspot.com. Dat wordt vast een plezant blog.

Bibi kijkt overigens nooit zo blij als ze zo'n enorme afwas als hierboven moet doen. Sien wel. Maar die heeft zo haar eigen methoden om alles blinkend schoon te maken.

3 opmerkingen:

Marjolijn zei

Dank voor de reclame! En heel graag inzendingen van allerlei bewaarde spullen. Met of zonder verhaal erbij.

Lucienne zei

Ik zal je steunen in je 'plezant-actie' ;). Grappig trouwens dat stukje over die slogans.

Gina zei

ja, plezant is het zeker :-)
en dat gaat heel rap, hoor. woorden en ook intonatie absorberen. ik vind vooral 'zeker en vast' erg erg erg leuk!