dinsdag, augustus 25, 2009

Dit blog de komende weken

Jaha, nu moet ik ineens zelf weer bloggen. Maar daar heb ik ook veel zin in. Wat ga ik de komende tijd doen? Ik ga jullie onder andere een inkijkje geven in de wereld van de schrijver van het Kinderboekenweekgeschenk. Dat is vast interessant, dacht ik. Over de interviews en aandacht. Over de totstandkoming van het boek (dat doe ik na de officiële perspresentatie op 7 september). En natuurlijk over de Kinderboekenweek zelf in oktober. Ik hoop dan nog de energie te hebben om elke avond een stukje te schrijven over mijn belevenissen van die dag. Komt vast wel goed.

En dan nu Haus am See van Peter Fox. Niet omdat het met het bovenstaande te maken heeft, maar omdat ik het een mooi nummer vind en er vrolijk van word.

1 opmerking:

ted zei

Ik vind het ook een ontzettend leuk nummer, hoewel ik de melodie armetierig vind, en het rijm rammelt op gênante wijze, maar de muzikale omlijsting is ijzersterk en het staat, letterlijk, als een huis.