donderdag, juli 23, 2009

Jan Pauls blogbezoekers got talent

Een zomerprijsvraag (en tegelijk een heel luie manier van bloggen). Stuur iets in dat interessant is voor mijn blog. Dat mag dus van alles zijn: een eigen blogstukje, een grappig youtube of vimeofilmpje, een bijzondere foto, voor mijn part zelfs een link naar een andere site. Alles mag, als het maar de moeite waard is.

De winnaar krijgt een boek naar keuze opgestuurd. En als er veel inzendingen de moeite waard zijn stuur ik drie boeken op. De prijsvraag loopt tot 23 augustus.

Sien is voorzitter van de jury.


De vernieuwde juryvoorziter Sien. Vijf kilo lichter.
Henk-Jan Smits eat your heart out.

14 opmerkingen:

sien zei

Wil je dan wel een foto kiezen waarop ik sta met mijn nieuwe zelf?

Jan Paul zei

Hoe bedoel je Sien?

sien zei

vijf kilo lichter.

Jan Paul zei

Ik heb er een nieuwe foto onder gezet. Zo goed?

sien zei

een stuk beter.

Gina zei

hahahaha!

Gina zei

en Sien ziet er goed uit. en ook streng maar rechtvaardig. zal vast en zeker een goede jury zijn.

bibi zei

Ze is wel partijdig. Inzendingen met katten als hoofdpersoon maken geen schijn van kans om iets te winnen.

Biggels zei

Woeeeehoeee, dag Sien. Knap hoor dat afvallen. Vooral met al die verleidelijke frietjes - en meer - her en der op straat.

Kat-rien zei

Dan kan ik dus al niks insturen! Hmpf!

Jan Paul zei

Er zijn al enkele inzendingen! Die plaats ik de volgende dagen op volgorde van binnenkomst. En morgen beginnen we met een fragment van... een kat!

Ionica zei

Wat een leuke prijsvraag! Mag je meer dan eens inzenden?

Ik wil trouwens ook nog tegen Edward zeggen dat het Jason Mraz-kwartje bij mij ineens is gevallen, zie http://janpauls.blogspot.com/2008/12/downsijz-lijzjes.html

Jan Paul zei

Ja, je mag vaker inzenden. Hoe vaak weet ik nog eigenlijk niet. Bovendien kan Sien niet tellen.

erik zei

Ik had deze via de mail al gestuurd. Maar ik zie hem niet terug bij de inzendingen. Nog maar eens dan: Joris Mulders (6) en Rob Mulders (43, dacht ik, friends of the family) hebben samen een cover gemaakt van het nummer 'Waar is huis' van Speelman en Speelman. Als je er niet om kunt huilen heb je geen gevoel in je donder. Let vooral op de goedkeurende knikjes van de vader in de laatste seconden.

http://www.youtube.com/watch?v=KXUAS7vo-aw