zaterdag, mei 30, 2009

Griekenland!

Maandag vertrekken we voor twee weken naar Korfoe. Dat is dringend nodig, want ik loop zo'n beetje op mijn tandvlees. En ik merk zinnen mijn ook steeds krommer worden dat. Sinds ik van de deadline van Kinderen van Amsterdam hoorde ben ik niet meer echt op vakantie geweest, behalve een weekje wintersport. Maar dat was natuurlijk ook heel hard werken.

Ik ga er ook een beetje nadenken over de toekomst op langere termijn. Nieuwe ideeën voor nieuwe boeken bedenken. Even afstand nemen van de wereld waar ik elke dag in zit. Kan nooit kwaad. Ik kan voorlopig nog wel even vooruit wat plannen betreft, maar wie weet komt er ineens een heel nieuw idee opborrelen. Je weet maar nooit.

Als het goed is kan ik er gebruik maken van internet, dus ik blijf gewoon bloggen.

3 opmerkingen:

Lena zei

Fijne reis!

Miebeth rules zei

Veel plezier en rust.

corien zei

heerlijk, Griekenland in de lente! Veel plezier!