zaterdag, maart 07, 2009

Zit stil en beweeg niet!



En eet Cadbury chocola.

8 opmerkingen:

ted zei

Leuk filmpje, maar het verband met het product zie ik niet zo goed. Is, geloof ik, wel een beetje mode: opvallen door de naam van je product te linken aan een bijzonder filmpje. Zo'n filmpje verspreid zich als het ware vanzelf via YouTube, gratis, dus daar heb je de reclameblokken niet meer voor nodig!

Jan Paul zei

Klopt. Een viral eet dat. En inderdaad, reclamemakers vergeten heel vaak het verband tussen hun product en het filmpje. Van mij mogen ze, zolang het maar leuke commercials oplevert...

Jan Paul zei

Ik ben er morgen even niet, maar als je jezelf verveelt, kun je hier terecht om jezelf te zien evolueren tot aap. Het is immers het Darwinjaar.

ted zei

Wij hebben Jan Paul Schutten geprobeerd, vooral omdat het geribbelde oppervlak van Jan Paul Schutten zo werd aangeprezen in de zijkolom van dit weblog, maar ons is het vies tegengevallen. Toen wij onze hond Jan Paul Schutten gaven, was-ie hap-slik-weg. Zo gladjes is Jan Paul Schutten! Ik heb zelf even nauwkeurig naar JPS gekeken en dat geribbelde oppervlak is gewoon fake! Ze hebben wat plooitjes en vouwtjes en rimpeltjes in het velletje gemaakt, en dat noemen ze dan geribbeld! Nou, ik vind het afzetterij!

Jan Paul zei

Als u niet tevreden bent over uw Jan Paul Schutten, dan kunt u de verpakking ongefrankeerd terugsturen naar de fabriek. U krijgt dan gratis een ander product uit ons assortiment. Bijvoorbeeld een blik Bibi Dumon Tak voor de actieve hond.

ted zei

En wat zit daar dan in?

Jan Paul zei

Alles wat uw trouwe viervoeter maar nodig heeft om gezond en fit te blijven.

ted zei

Hm, het zit zeker boordevol geur-, kleur- en smaakstoffen! Ik dacht trouwens dat Bibi Dumon Tak hele dure mayonaise was, maar daar zal ik me dan wel in vergist hebben.