maandag, maart 30, 2009

Record


Toen ik terugkwam uit Bologna dacht ik dat de kijkcijfers van dit blog dramatisch gedaald waren. In werkelijkheid had ik één dag tegen de duizend bezoekers aan, zodat de rest lager leek. Die 941 bezoekers betekenden een ongekend record voor dit blog. Ik kan het niet meer nagaan, maar ik denk dat heel veel mensen die dag op 'Martin Brozius' hebben gegoogeld.

Toch waren de kijkcijfers wel degelijk lager dan anders, wat misschien weer te verklaren is als veel bezoekers van de boekenbeurs in Bologna mijn blog lezen. Normaal gesproken is er een enorme dip in het weekend en een top rond woensdag. Ik word dus vooral onder werktijd gelezen.

3 opmerkingen:

Geleyn zei

En zelfs het begrip "werktijd" heeft onlangs een nieuwe betekenis voor mij gekregen....

Jan Paul zei

Ssst. Niet verder vertellen.

marieke zei

Geleyn snapt soms gewoon niet wat werken is... :)