maandag, maart 02, 2009

Jan Paul Schutten. Opinieleider.

Keynes, Smith, Friedman, Tinbergen, Heertje; zet daar maar gerust 'Schutten' tussen. Want mijn serie posts over de economische crisis wordt opgenomen in het boek 'Bidden is niet genoeg, tegendraadse meningen over de kredietcrisis' van samensteller Mark van Baal, uitgegeven bij Maarten Muntinga. Vanaf 26 maart bij elke goede boekhandel. Andere auteurs zijn onder andere Abram de Swaan, Louise Fresco, Frits Abrahams en Femke Halsema. Jahaa. En jullie waren de eersten die het lazen.

13 opmerkingen:

Ionica zei

Wat goed! Wist je dat al toen je ze schreef?

ted zei

Interessante vraag, Ionica!

Jan Paul zei

Nee ik werd er compleet door verrast, Ionica. Ik hoorde het afgelopen vrijdag.

Ionica zei

Wat een leuke verrassing, zeker omdat het boek zo snel uitkomt. Nog even en je zit bij Harry Mens aan tafel! Hoe heeft Miebeth op dit nieuws gereageerd?

Jan Paul zei

Miebeth heeft nog niet gereageerd. De oude Miebeth zou zeker jaloers zijn geweest. Maar sinds ze ontslagen is lijkt Miebeth een heel ander mens.

Ingrid zei

Een totaal ander mens, inderdaad.

Ingrid zei

Ik maak me eigenlijk wel een beetje zorgen over Miebeth. Zou het wel goed gaan daar?

ted zei

Komt er in het boek ook te staan hoe goed Jan Paul Schutten is voor het gebit?

Jan Paul zei

Nee, die kwaliteit wordt niet vermeld. Er komt slechts een heel kort biografietje bij dat veel te beknopt is voor mijn ego.

ted zei

Jan Perfect Schutten - hoe veel langer moet die bio van jou nog dan?

bibi zei

@ Ted: Jan Perfect Schutten, witter krijg je het niet.

marjolijn zei

Jan Paul Schutten schuurt

marjolijn zei

Omdat alle opinieleiders een klein beetje moeten schuren