dinsdag, maart 03, 2009

Jan Paul Schutten. Komiek.

Teeuwen, Maassen, Van der Wal, Amhali, Wertheim; zet daar maar gerust Schutten tussen. Want aanstaande maandag treed ik op in het Comedytheater in de Nes. Ja, dat wordt lachen gieren brullen. Wat ik daar zal doen? Een stukje lach, een stukje zang, een stukje dans en ja, ook hier en daar een traan. Not. Nee, mijn optreden is geheimer dan de pincode van Nout Wellink. Maar het wordt wel leuk. Echt. En zo niet, dan kunnen we nog altijd lachen om de doldwaze witze en strapatzen van de andere comedians. Kaartjes bestellen kan hier.

25 opmerkingen:

bibi zei

Och wat jammer nou, ik ben die avond verhinderd: Midas, Mensje, Maarten, zet daar maar gerust Bibi tussen.

Jan Paul zei

Tjibbe, Francine, J.K., Annemarie, Charlotte, zet daar maar gerust Jan Paul tussen. (kinderboekwinkelprijs)

Alexander zei

Opinieleider en komiek inéén... dat is misschien alleen Freek de Jonge. Maar die schrijft geen bekroonde kinderboeken.

Ionica zei

Ooooh...leuk, maar ik kan niet maandag. Ik ben ook erg benieuwd wat hierna gaat komen.

Jan Paul Schutten. Geheim agent.
Jan Paul Schutten. Leeuwentemmer.
Jan Paul Schutten. Nobelprijslaureaat.

Wat zal het zijn?

Ingrid zei

Geheim agent? Heeft ie al gedaan. Leeuwentemmer? Heeft Bibi al gedaan.
Dat wordt nog lastig.

Ingrid zei

Weet iemand trouwens wat er met Miebeth is gebeurd? Ik probeer Jan de Vries alsmaar op zijn mobiel te bereiken, maar die geeft ook geen thuis.

bibi zei

Het zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw door een stier werd geschaakt.

Jan Paul zei

Misschien een oproep via de ANWB alarmcentrale, Ingrid?

Kostya zei

Is this JP blog? Misses Miebeth, is she back with Mister JP? We found: yurt with possessions and laptop. Present from Minister was missing.We are afraid misses Miebeth has done something entirely unwise. We hope she is back to where she came from. Misses Miebeth told us all the time JP was such a good man.Good boss, good writer. She said she would run back to him if she could. We hope she has run back to him. But we are afraid she is gone totally unwise to the mountains.

corien zei

Wat nou ANWB Alarmcentrale! Jan Paul, er is maar één ding dat je nu kunt doen. Neem je verantwoordelijkheid!

Fellow (Russian) scientist of Miebeth zei

Miebeth has succeeded in creating a whole new universe in her basement. By doing this she unfortunately ripped her fishnet stockings. She is out looking for a pair. Which is very hard to find in this region.

First Minister zei

Our honoured guest Miebeth has violated our present. We found out she borrowed sewing materials. Unfinished blanket means life goes on. Finished blanket means otherwise.
We hope she has finished only her Kyrgyz life and will be happy with old life but we can not give any guaranty.

Ingrid zei

Kreeg net telefoon van Jan de Vries van Artsen Zonder Grenzen. Hij ligt in het ziekenhuis. Bij zijn reddingsactie is hij gewond geraakt. Ik kon hem niet goed verstaan, maar hij mompelde iets over Miebeth, netkousen en wurgen.

Ingrid zei

Corien, ik sluit me wederom bij jou aan. Jan Paul, doe iets! Zijn wij soms de enigen die werkelijk om Miebeth geven?
Ik heb mijn best gedaan. Mijn contact Jan de Vries is nu helaas uitgeschakeld. Jan Paul, wees een man en ga Miebeth zelf zoeken! Of stuur iemand!

corien zei

Jan Paul Schutten. Held.

Ingrid zei

Wishful thinking vrees ik, Corien.

marieke zei

Uhhh... Ik ben blij dat Jan Paul in de tussentijd ook nog gewoon tijd heeft om 'Jan Paul Schutten. Schrijver' te zijn. Hoe moet het anders met de komende Kinderboekenweek. Dus laat Miebeth lekker zitten waar ze zit. Ik vond haar toch al nooit aardig.

Ingrid zei

Neeneenee Marieke, Miebeth is echt een ander mens geworden sinds haar ontslag. Heb je haar blog niet gelezen? http://miebethrules.blogspot.com/

Ik denk dat Jan Pauls schrijverschap niet in de knel komt door Miebeth te redden.

Ik wil Miebeth terug!!!

Jan Paul zei

Om maar weer even naar het eerste commentaartje terug te gaan: Bibi is vanavond te zien in Nova.

Ook is ze nu al te bewonderen op internet: de laatste uitzending van 'knetterende letteren' op Cultura.

En maandag ook nog op de Avond van het Boek. Met Midas, Mensje en Maarten.

Jan Paul zei

O ja. En Sien is vanavond ook op tv.

Sien zei

Twan, Joost, Clairy; zet daar maar gerust Sien tussen.

Ingrid zei

En volgende week woensdag is Bibi ook te zien in Opium, begreep ik van mijn moeder.
De DVD recorder draait overuren!

Ingrid zei

http://www.cultura.nl/page/tv-gids/163041

Hier is Bibi te zien in Knetterende Letteren.

Ingrid zei

Oja, Bibi, van harte beterschap! Gaat het alweer wat beter met je stem?

bibi zei

Die blijft zeuren. Die stem dan. Nova was gelukkig net daarvoor opgenomen.