vrijdag, maart 13, 2009

De ster uit het verleden?


Wie is deze meneer...?

10 opmerkingen:

ted zei

Volgens mij is het die motoragent uit Chips.

Jan Paul zei

Hij is van iets later. En het is een Brit.

Jan Paul zei

Ik zou hem zelf nooit geraden hebben, dus ik geef zo nu en dan hints.

ted zei

Ik hoor trouwens uitsluitend tevreden geluiden van vrouwen die Jan Paul Schutten dragen. Vooral de pasvorm van JPS, die zorgt voor optimale bewegingsvrijheid, geeft ze het gevoel de hele dag droog te blijven. Alleen tegen de avond heeft JPS de neiging een beetje te gaan schuiven, maar dat nadeel weegt niet op tegen de vele voordelen. Is er ook een JPS voor heren? Ik vroeg ernaar bij de drogist, maar die zei dat JPS er volgens hem alleen voor dames is.

ted zei

Hm, nu je zegt dat hij het niet is, zie ik zelf ook dat ik me heb vergist. Ik ken hem wel, maar waarvan ook weer?...

Jan Paul zei

Hij vormde ooit een duo met een andere meneer.

Jan Paul zei

Er wordt heel hard gewerkt aan JPS Comfort for men. Maar de poeder die de urine in vormvaste gelei om moet zetten is nog niet zo vormvast.

Anoniem zei

Het is Andrew Ridgeley! Van WHAM!
Dat was degene die wel homo leek, maar het niet was.
George Michael leek geen homo, maar was het wel!
Hoewel, als je nu de beelden van toen terugziet...
Marijn

Jan Paul zei

En het is inderdaad Andrew Ridgeley. Morgen meer over hem...

ted zei

Nou weet ik het weer: de andere helft van WHAM! Ik wíst dat ik hem kende, maar ik kon hem niet thuisbrengen.