dinsdag, februari 03, 2009

Delen

T-Mobile heeft een nieuwe campagne in Engeland: Life 's for sharing. Het filmpje daarbij is gebaseerd op 'live staging': iets in scène zetten om het aanwezige publiek op straat op het verkeerde been te zetten. Vooral theatergroepen doen het als promotie voor een nieuw stuk.

Om de commercial uit te zenden hebben ze een compleet reclameblok opgekocht. Dat hoefden ze maar een keer te doen. De rest van de wereld kijkt wel op YouTube. Buitengewoon slim dus. Dit is hem:



De dansers zijn dus ingehuurd (behalve het spontaan mee dansende publiek natuurlijk). Maar zouden de mensen die met hun mobieltje filmpjes en foto's maakten dat ook zijn? Het is tenslotte een commercial voor T-Mobile.

5 opmerkingen:

Edward zei

Geweldig!

Jan Paul, of Miebeth, hebben jullie ook nieuws over de nieuw gevonden amfibiesoorten, de glazen kikkers?

Alexander zei

Oh, ik zou zo gelukkig worden als ik zoiets plotseling voor mijn ogen zag gebeuren. Ik word er nu al gelukkig van!

Jeska zei

fé-no-me-naal!

Ionica zei

Hier word ik echt heel blij van! Wat gebeuren er toch leuke dingen eigenlijk!

marieke zei

Ik vind hem echt zo super... heb al wel 10 keer gekeken. Ik wil ook meedansen!!!