vrijdag, februari 13, 2009

Beste Jan Paul, hoe zit het nou met de economie?

De laatste tijd ontvang ik veel mailtjes van lezers over de wereldeconomie. Zoals van Dirk Habraken uit Schiedam:

Beste Jan Paul,

Moeten we ons zorgen maken over deze crisis? Komen we er ooit weer bovenop? Jij bent de enige kenner die ik vertrouw.

Help me.

Dirk Habraken uit Schiedam














Een bezorgde Dirk Habraken



Of van Schorpioentje:

Beste Jan Paul,

Is die investering van Obama wel verstandig? De staatsschuld daar is al zo groot. Wat vind jij er van?

Schorpioentje


En zo zijn er nog tientallen soortgelijke vragen mijn mailbox binnengerold. Nou. Goed nieuws voor jullie, want ik zal de komende dagen wel even uitleggen hoe het allemaal werkelijk zit.

4 opmerkingen:

ted zei

Recessie, depressie, compressie - het duizelt me! Zullen we dankzij jou eindelijk te weten komen hoe het zit?

Jan Paul zei

Ja!

coen zei

Sinds Dirk habraken in mijn leven is gekomen ben ik minder depressief.

gerb zei

Ja, maar hij lijkt wel verduiveld veel op Jude Law!