donderdag, januari 15, 2009

Lamp

9 opmerkingen:

Alexander zei

Hahahahaha wat leuk.

Edward zei

Héél erg grappig :-)

Geleyn zei

Gevoelens voor iets levenloos. Het komt me vreemd maar bekend voor. Grappig en goed bedacht.

ted zei

Erg leuke pointe. Het filmpje doet ontzettend denken aan een van de eerste computeranimaties waarin een witte bureaulamp en het kindje ervan, als ik me dat zo goed herinner, figureren. Ook met een droevig muziekje en dezelfde gebuktgaande stemming. Terwijl je zit te denken dat het daar van gepikt is, krijgt het filmpje een heel andere wending, waardoor het plotseling weer origineel wordt.

Ingrid zei

http://www.youtube.com/watch?v=lKlQWcs-mMk&NR=1

Zoals deze, Ted. Ik moest er ook meteen aan denken. Al was mijn herinnering vooral vrolijk.

Maar ik blijf het zielig vinden voor die lamp. Oud vuil aan de straat is al triest, maar als het regent nog meer.

ted zei

Ja, die moet het dan zijn geweest, Ingrid, want het gaat over een witte bureaulamp met een kleintje, maar in mijn herinnering was het een veel droeviger filmpje.
Leuk om terug te zien; destijds zag het er revolutionair uit, en nu denk je alleen: o ja, leuk fillempie. Toch had ik het niet zo oud ingeschat als 1986! De kwaliteit doet weinig onder voor wat je vandaag de dag ziet.

Jeska zei

*LOL* Erg grappig

Ingrid zei

Er zijn meer filmpjes van, Ted. Misschien vind je jouw zielige filmpje als je op Youtube zoekt op Pixar en lamp!

technology zei

dior uk
fendi
fendi purses
discount fendi
fendi handbags