maandag, december 29, 2008

De topdrie van Tristan Staupe: rugbyshirts!

Ik heet Tristan, ik ben 12 jaar en speel zelf 5 jaar rugby. Daarom leek het mij leuk de topdrie mooiste rugbyshirts samen te stellen. Ik ben op uw blog terecht gekomen, omdat ik uw boek 'Kinderen van Amsterdam' heb gelezen en ik meer over u te weten wilde komen.

Hier komen ze:

1. Stade Francais Paris, uitshirt



2. All Blacks New Zeeland, thuisshirt (mooi volledig zwart, all black!)



3. NEC Harlequins (Engeland), thuisshirt



groetjes,
Tristan Staupe

9 opmerkingen:

Jan Paul zei

Dank je Tristan, leuke topdrie!

Edward zei

Wat een ontzettend leuke top drie, Tristan!

Alexander zei

Ja! Komen wij aanzetten met onze mooiste boeken en popsongs en zo. In de strijd om de originaliteitsprijs heeft Tristan weinig tegenstanders, lijkt me.

coen zei

En die rugbyclub uit Parijs durft wel met zo'n shirt.

bibi zei

Mijn lijstjes moeten maar even wachten, want dit lijstje mag niet wegzinken naar beneden. Wat een prachtige top-3. Jan Paul hou mijn twee lijstjes nog maar even vast. Of prop ze ergens tussen.

Ionica zei

Oei, nu voel ik me een beetje schuldig. Ik werd na het zien van Tristans top drie zo enthousiast dat ik er ook gelijk een ging maken. Wist ik dat Jan Paul zo snel zou zijn met online zetten... Kun je Tristan niet weer bovenaan zetten?

Anoniem zei

Tristan! Geweldig.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties!
Marijn

nike shoes zei

cool blog

alerts zei

fendi bag
fendi hand bag
fendi spy bag
fendi bags
dolce gabbana