maandag, november 03, 2008

Thema Kinderboekenweek 2009: Eten en snoepen in kinderboeken

De Kinderboekenweek 2009 wordt de lekkerste Kinderboekenweek ooit. Onder het motto Aan tafel! – eten en snoepen in kinderboeken zullen boeken centraal staan waarin door kinderboekenauteurs bedacht eten een rol speelt.

Gouden Griffelwinnaar 2008 Jan Paul Schutten schrijft het Kinderboekenweekgeschenk. Het wordt een non-fictie boek over eten. De 55ste editie van de Kinderboekenweek is van woensdag 7 t/m zaterdag 17 oktober 2009.

6 opmerkingen:

Jan Paul zei

Bron: persbericht CPNB, foto: Chris Van Houts

karin zei

Leuk! Ik zag het daarnet op het journaal. :-D

Lena zei

leuk, ik kijk ernaar uit, al gaan eten en lezen voor mij raar of zelden samen...

Daphne zei

Nogmaals gefeliciteerd, ik verheug me erop!

nu ik je toch schrijf... niet stoppen met je blog!!!

marjolijn zei

Gefelicitaart

Gina zei

proficiat, en erg leuke foto :-)