donderdag, november 27, 2008

Staakt het vuren

Ik ben niet de enige die in actie komt tegen vuurwerk. Coen stuurde me een mailtje met dit persbericht van Uitgeverij Elikser. Die komt met een bombardement van drie boeken die gericht zijn tegen vuurwerk. (Dat persbericht is nét leesbaar als je er op klikt.) Zo ver als deze mensen wil ik overigens niet gaan. Ik vind al een tijdje dat het alleen door professionals mag worden afgestoken op oudejaarsavond en tijdens grote feesten. Het hoeft van mij niet helemaal afgeschaft te worden, zeker siervuurwerk niet.

Dankzij het persbericht weet ik nu ook dat er veel woordspelingen mogelijk zijn rondom dit thema...

2 opmerkingen:

Jan Paul zei

Huh? Het persbericht is ineens prima leesbaar... Nou ja.

Jan Paul zei

En www.alleenvuurwerkopoudejaarsavond.nl doet het nu echt.