woensdag, november 26, 2008

De vuurwerkcampagne, de stand van zaken

Hoe gaat het nu met de campagne? Welnu. De posters zijn geprint en hangen al op de eerste Amsterdamse adressen. De Partij voor de Dieren en de Dierenbescherming gaan misschien meewerken. Uitgeverij Kluitman gaat de posters op de eigen goed bekeken site zetten. En ik heb de site zo goed als klaar. Een sneak preview krijg je hier: http://web.me.com/janpaulschutten/Site_3/Over_mij.html

En nogmaals: dit zijn de posters. Klik erop, download ze, print ze en hang ze overal op!


6 opmerkingen:

Jan Paul zei

De link deed het even niet goed, maar nu weer wel...

Jeska zei

Mooi initiatief. Ik zal ook een plekje zoeken voor de poster.

Ingrid zei

Inmiddels al een mail met de plaatjes en info rondgestuurd. Gelukkig ken ik veel dierenliefhebbers.
Posters liggen klaar om mee te nemen naar school en supermarkt. Nu maar hopen dat het helpt en er meer mensen mee willen doen!

bibi zei

Dank Ingrid! En Jeska, en iedereen die meedoet.

Jan Paul zei

Ja! Heel leuk dat jullie meedoen!

Jan Paul zei

De site is al meer dan 200 keer bekeken. Niet onaardig...