donderdag, oktober 09, 2008

Het is officieel

Ja, het is officieel: ik mag mezelf bestsellerauteur noemen. Kinderen van Nederland is met stip binnengekomen op de 40e plaats in de Bestseller 60. Kinderen van Amsterdam is vanuit het niets naar plaats 8 geklommen. 'Dat ik dat nog mag mee maken!' riep mijn uitgeefster gisteren de hele dag snikkend over haar bureau. Zo ervaar ik dat zelf ook.

Het is overigens geen reden om naast mijn schoenen te gaan lopen, want ik ben nu Tobie Lolness aan het lezen en buig diep. Zeer diep.

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een nieuws, geweldig! Gefeliciteerd!!!!

Anoniem zei

Nu ben ik extra supertrots (en dat blijkt te bestaan) dat ik vorig jaar december de Kopregelverzinwedstrijd heb gewonnen en een gesigneerd exemplaar heb... Proficiat!!!

Annelies J (niet anoniem, maar anders kan ik hier vreemd genoeg niet reageren)

ted zei

Ik ben stinkjaloers! Ik wil er óók in!