zondag, juli 06, 2008

Egel


Keihard gestolen van Coens blog: een egel die een wortel eet.

6 opmerkingen:

Gina zei

aaah, wat een poepie :-)
ja, dit soort dingen mag van mij aan de lopende band hahaha. sinds ik enkele ganzen en drie ganzenkuikens hier in het dorp voer en er eentje (met blauwe ogen die ik dan ook maar Sinatra noem) uit mijn hand komt eten, word ik steeds 'simpeler'. reed laatst langs leuke terrasjes aan de rand van de stad, maar zou daar voor geen goud meer willen zitten. nee, dan maar liever op de hurken voor een stinkende waterbak en proberen deze te verschonen.
oh ja, wij zijn nog niet vegetarisch, maar het gaat al een hele tijd wel die kant op, zoveel vlees eten we niet. en met tahoe en tempeh kun je zoveel lekker varianten van Gado Gado maken :-)
al snij je ze de ene keer maar in vierkantjes of in driehoekjes etc etc.

en brood met zelfgemaakte jam, kersen bv. inkoken met geleisuiker van de Aldi, en er wat rozemarijn, kaneel en amandel essence bij doen, heeeerlijk.

vond gister trouwens dit linkje, is in Amsterdam

http://oranje.vos.net/

allerlei jams etc


groeten!

(ps, wou deze link nog toevoegen vandaar vorige comment gewist)

Richard zei

Ik ben voor meer schattige dieren op dit blog!

coen zei

Nou ja, ik had het weer 'gestolen' van Jan Glas en die had het weer gevonden op YouTube waar (bijna) alles vrij is.

Ik word elke keer weer vrolijk van de grimassen van dit egeltje.

Edward zei

En als je het bekeken hebt doemen er nog wat mogelijkheden voor filmpjes op. Als je dan de 'lemuur' aanklikt krijg je ook een werkelijk fantastisch beeld. Vooral na een paar seconden. Met soundtrack.

coen zei

@edward: ook een beetje eng.

Ingrid zei

Ieuw, die lemur is eng. Te eng.
Ik moest eerst vijf keer de worteletende egel kijken voor ik durfde te gaan slapen.

Maar die egel is geweldig!
Vroeg me alleen af: hoe pakken ze het diertje beet? Of is dit een speciaal gefokte niet-prikkende egel?