donderdag, juni 05, 2008

Takel jezelf toe met spieren

Richard Krajicek haalde ooit de wereldpers door te zeggen dat hij zijn vrouwelijke collega's lui en te dik vond. Hij had meteen daarna al spijt als haren op zijn hoofd en die uitspraak achtervolgt hem tot op de dag van vandaag. Dat het niet waar was wisten we toen ook al. Maar deze foto van Dinara Safina bewijst het nog een extra duidelijk. Wat dat betreft moet hij maar blij zijn dat zijn zusje momenteel wat minder goed tennist. Als je je lichaam zo moet verbouwen om de top te halen kun je maar beter een subtopper zijn, lijkt me.

7 opmerkingen:

Gina zei

Ach, als je uit een grootverbruikersfamilie komt kun je als man des stacaravans (bij deze niet gericht op een bepaalde groep in de Nederlandse bevolking) nog altijd vanaf de luie bank met je blote voeten op tafel (na het eten) tegen je vrouw zeggen dat ze dit keer niet moet vergeten de vuilniszakken buiten te zetten voordat het donker wordt want ze moet er nog 1 km mee naar de rand van het 'domaine des sauvages'.

Jan Paul zei

Nou 'grootverbruiker' klopt in dit verband ook, denk ik. Het wás ooit een heel mooi meisje met een normaal figuur. Die spierbundels waren er ineens.

Jeska zei

Eng hoor, het lijkt wel ‘gephotoshopt’
Toch zag ik laatst (Louis Theroux) dat sommige mannen behoorlijk warm lopen voor dergelijke gespierde dames.

Jan Paul zei

Leuke aflevering was dat, hè? Even naar de sportschool en je kunt schatrijk worden Jeska!

Ik had daar trouwens al een keer (21 mei 2007) een stukje over geschreven en sindsdien wordt mijn blog regelmatig bezocht door mensen die op 'gespierde vrouwen' googelen...

Jeska zei

Nou, ik geloof dat ik er dan maar voor kies om níet die boomstam van 400 kilo op te kunnen pakken, Jan Paul!
Ik teken verwoed door, misschien kan ik dan later een indoor-zwembad veroorloven.

Leuk dat je kan zien op welke onderwerpen men binnen komt zeilen op je blog.
Heb je ook een onderwerp top vijf van dergelijke Zeil-bezoekers?

Jan Paul zei

Ja er is zeker een topvijf te maken.

Momenteel word ik zelf vrij veel gegoogeld, dus ik kom zelf op vijf.

Ergens moet er een discussie op internet zijn over de fiets, want 'waar komt het woord fiets vandaan' staat heel hoog.

Een goede klassieker is een plaatje van een cover van een nummer van Linda, waar ik een keer over schreef.

Er moet iets zijn met het serienummer van beertenders, want dat staat deze week op twee. Uit het niets!

En op een... al een eeuwigheid... kan niet missen... Pippi Langkous naakt.

Jeska zei

Wat grappig om de top vijf te lezen.
Dat Pippi nog steeds op 1 staat vindt ik hoogst bizar.
Misschien, als je over de ‘Voe’bal’ een stukje schrijft, dat ze van de eerste plaats wordt gestoten